ראש מועצת בנימין: "הניסיון המסוכן נכשל, זאת ממשלת שמאל קיצונית"

אייל ראובן No Comments on ראש מועצת בנימין: "הניסיון המסוכן נכשל, זאת ממשלת שמאל קיצונית"

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ ב"מהדורת הבוקר": "הממשלה מסכנת את ההתיישבות, נותנת לערבים להשתלט, והיום היא צועקת 'הצילו, בואו תעזרו לי'. שהם ילכו הביתה. הממשלה הזו צריכה ליפול, היא סיכון אמיתי. באי העברת חוק יו"ש אין שום סיכון אמיתי, משום שברגע שממשלה מתפרקת כל חוק מוארך בחצי שנה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית בנימין שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) על על המשבר בקואליציה סביב העברת חוק יו"ש. "יוצא המרצע מן השק. יש פה ממשלה שפוגעת בהתיישבות באופן שיטתי וזה מגיע למצב שהממשלה המסוכנת הזו אין לה בעיה להפוך את יו"ש למקלט לעבריינים ולמנוע גיוס והיא מוכנה להפקיר חצי מיליון מתיישבים ולפרק את מדינת ישראל. ברור שהדבר הזה לא יקרה, אבל זו נקודת מבחן".

הוא הסביר: "אין פה סיכון אמיתי משתי סיבות: ברגע שממשלה מתפרקת כל חוק מוארך בחצי שנה. המשמעות של זה היא סכנה קיומית למדינת ישראל כי לא יוכלו לפעול נגד עבריינים ולכן זה לא יכול לקרות".

עם זאת, תקף גנץ: "יש פה ממשלה שמסכנת את ההתיישבות, נותנת לערבים להשתלט פה, לא מאפשרת בנייה של יחידות דיור וכבישים והיום היא צועקת הצילו, בואו תעזרו לי כדי שאשרוד. בעיני זו זעקת הקוזק הנגזל. הגיע הזמן שהם ילכו הביתה וזה יעשה רק טוב לאזרחי ישראל. הממשלה הזו צריכה ליפול, היא סיכון אמיתי".

הוא סיפר: "התחננו לאישור של אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון וזה לא קורה. שרת התחבורה אפילו לא חלמה להפגש איתנו ולא השקיעה שקל בכביש יו"ש. התחננו שיתנו לנו זכויות כמו כל אזרח אחר. הרשות הפלסטינית לעומת זאת משתוללת, בונה כבישים ובתים. הטרור מרים ראש. זו ממשלת שמאל קיצונית. הניסיון המסוכן שלהם נכשל, אם חוק כל כך פשוט לא מצליח לעבור".



0 תגובות